Pryd

Andra dagen i Galtür börjar lida mot sitt slut. Dagen iaf. Kvällen har vi fortfarande kvar. Resan hit gick bra förutom att jag somnade på motorcykeln hela tiden. Och varje gång jag somnade så flöj jag rakt in med mib hjälm i Patricks. Haha. Det måste se så roligt ut med en trasdocka bakpå goldwingen. Men jag måste skärpa mig. Det kan ju bli farligt. Här är iaf ngra bilder. 
 
Utsikten från hotellrummet. 
 
Första dagen begav vi oss ut på en joggingtur.  Självklat med massa meter uppför. Men sammanlagt sprang vi 13.5 km och gick sedan och vandrade 10 km. Aktiv dag.
 
 
 
 
 
 
 
 Idag var vädret fint när vi startade vår vandring. Snabbt kom molnen och regnet. Vi lyckades få en tretimmars vandring trots vädret men känns surt att det inte höll sig fint. Imorgon ska det bli finare. Då ska det bli en riktigt vandring.  
 
Fin utsikt innan molnen hopade sej. Eftermiddagen spenderas med en nap, lunch,  intervaller och magträning i gymmet och en runda på spat för min del. Därav titeln på det här inlägget. Österrike precis som i Schweiz har väldigt fina och bra spa. MEN det är unisex och nej,  jag är nog pryd. Idag skulle jag precis gå ner när Patten sa att han hade sett att det var mkt folk på SPAavdelningen. Och sa jag och tog min badmantel och nakna bröst och gick?  Det visade sig (återigen) att jag inte trivs med karlar och kärringar nakna i samma rum. Jag är väldigt obekväm med deras nakenhet mer än min egen. Men efter ett snabbt hopp in i aromabastun (jag slängde handduken precis bredvid dörren och satte mig i aromabastun som bara har plats för två personer) och ett lika snabbt besöka i den vanliga traditionella bastun gav jag upp. I'm pryd and damn proud! :-D
 
På återseende! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0