En observation och en shout out

Eller det kanske är en mer icke-observation fran min sida. Jag har tagit över Patricks cykelljus. När jag fragade P om han inte behöver ljusen själv svarade han att  han inte behöver dem da han använder en gammal militärcykel till jobbet som har sadana där ljus som man trycker mot hjulet. Han kan visa mig ngn gang hur de ser ut. Och nog för att jag är yngre än Patrick men jag har faktiskt ocksa haft sadana cykelljus och jag var mer förvanad över att man inte fortfarande använder dem. Har inte märkt att de inte använts längre. Borde kanske ha gjort det, eftersom att jag vare sig har inbyggt ljust pa min MTB eller pa min racercykel. Langsam as usual. 
 
Sedan kom jag pa att jag glömde ge Sophia cred för bade min och Helens sminkning i lördags. Hon är himlans duktig och det är kul att vara lite mer sminkad än usual. Sa tack sa  jättemkt för att du tog dig tid att sminka oss!
 
  Pingla ett och pingla tva efter en sminkningssession. 
 
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0