Gratt och mulet

Väldigt omotiverande väder. Tur för mig att jag ska till biblioteket och plugga. Da behöver det inte vara soligt. Gar riktigt bra att plugga där. Gick därifran med ett leende pa läpparna. Riktigt effektiv. 
 
Här är lite bilder som dök upp pa fb imorse. Som höjer motivationen. Hur bra kan man ma av frisk luft och alperna? Da är jag verkligen i mitt esse. Jag älskar bergen. Sommar som vinter. 
 
 
 
 
Tre ganger moi. Snabbare än Anja Pärsson. Nej, det är inte sant. Men snyggare iaf:-).
 
Och sen maste jag ju ladda upp dagens absoluta stämningshöjare.
 
 
Because I'm coming home. Ska bli riktigt roligt. 
 
Nej. Nu maste jag dra.
 
Kram


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0