Hundvakt

Förra veckan var ju Patrick och jag hundvakt till världens sötaste Bam. Han var väldigt lätt att ha och göra med och sa himla snäll. Lite tokig men det vara bara roligt. Kände mig inte ensam en sekund. Hur som helst, hans matte och husse är tokiga. Catrine sa att hon hade med sig presenter till oss som tack för hundvakten. Nej, men det behövs inte. Och kolla vad vi fick! Det lönar sig att passa hund at tva personer som jobbar pa intersport:-). Hej träningsmotivation!
 
 
Självklart stod träning pa söndagens schema. Men vädret var sa olockande att det var svart för mig att ta mig utanför ytterdörren. Dessutom storstädade jag köket, vilket inte tog en timme, utan tre. We be dirty. Sa jag körde lite yoga här hemma i mina nya, fina träningskläder. 
 
 
Snapshot fran tjejen som är smidig som ett kylskap. Hur som, jättefina kläder. Ska visa fler nästa gang jag tränar. Och Johan och Catrine, tack som fan som Samir skulle ha uttryckt det.


 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jäklar va generöst!

2014-02-02 @ 19:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0