Hur man blir när man blir stor.

Aterigen. En bra dag igar. Ingen träning, vila ska vara bra. Akte till bibblan och pluggade. Kom hem, bakade bröd inför kvällens PH-final (Jag vet att den var igar men vi ska se den idag! Kommer bli kämpigt att inte se vem som vann under dagen. Men jag försöker halla mig borta fran för mycket surfande) och lagade middag. Me so organized. 
 
 
Brot. Har inte smakat det än, men om det blev bra da ska det bakas bröd minsann. Det lättaste brödet att baka, nagonsin! Och nyttigt. En liten bonus. 
 
 
Hann göra iordning mise en place inför middagens blomkalsmos. Duktiga jag.
 
 
I ett till synes organiserat kök. Jag hatar röra. No röra in my kitchen. Eller i mitt hus för den delen. Jag har fatt städmani tror jag. Sedan ett par ar tillbaka. Vem hade trott det om mig för tio ar sedan!
 
Sa, nu ska jag ge mig ut och jogga. Patten och jag gick upp klockan fem för att ga ut och jobba. Men jag bangade. Mörkt och kallt. Men han, han är en viking. Han har gatt upp och tränat klockan fem varje morgon. Sjuk kille. Men nu är det min tur. När det börjar bli lite ljusare ska jag försöka hänga med honom sa tidigt. 
 
Det var det. Om det. 

 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0