Light up my day.

Riktigt bra dag igar. Fin promenad. Fint väder (fast idag kom snön, man ska inte ropa hej). Och fullträff pa IKEA. Kvällen tillbringades med fina, svenska tjejer. Helen, Cissi och Catrine. Paradise Hotelsnack och skvaller i allmänhet. Tacopaj och cheesecake. En typisk tjejkväll helt enkelt. Bättre lördag. 
 
 
Fullträffen.
 
 
Har länge velat byta ut var lampa vi har i vardagsrummet. Patrick har tyckt att det var onödigt att byta ut en funderande (jag menar fungerande lampa, men vill inte sudda ut det jag skrev fran början. Funderande lampor är alltid bra att ha) lampa. Men vem har fragat honom? Hade bestämt mig för att inte köpa en lampa fran IKEA, men när jag sag den här lampan, tänkte jag bara, fullträff. Fett nöjd. 
 
Nu ska vi röja upp pa vart kontor. Trakigt men fruktansvärt nödvändigt. Jag aterkommer. 
 
Kram.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0