Milen

Efter en lang natt och en lang förmiddag sa kom jag hem och somnade. I tva timmar. Oops! Pigg som en mört begav jag mig till gymmet. Körde milen. Snabb som vinden. Jag hade ju nya, fina tränignskläder. Nej, nu ljög jag. Fett langsam. Men färgglad. Som man kan se nedan. 
 
 
Kan inte lata bli att skratta när jag ser "sadana" här bilder. Pa mig själv eller pa andra. Jag personligen börjar fundera pa hur det gick till när korten blev tagna. Och det blir en sa rolig tanke. Men typ dom här bilderna. "Patten, kan du ta ett par bilder pa mig som jag kan lägga upp pa min blogg? Nya kläder du vet". "Jara, hur vill du sta da?" osv osv "du maste ju ha huvan uppe. Vi kör en närbild". Komiskt. 
 
Nu ska jag äta. För jag är hungrig. 
 
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0