Arets julklapp

Visst är det underbart att inte kunna sova? Somnade klockan 04.00 och vaknade klockan 10.00. Vad fan! Jag maste ju plugga och sa kan jag inte sova. Det far bli dubbelt tempo idag. Men innan jag börjar ska jag blogga om arets julklapp.
 
Jag var väldigt bortskämd i jul. Som varje jul. Min mamma och pappa köper alldeles för mycket grejer till oss. Massa fina saker fick jag. Men arets julklapp maste ha varit min eltandborste. Eltandborsten var en väldigt populär julklapp hos oss iar. Och anledningen till att den blev arets julklapp för mig var för att jag aldrig hade köpt en själv. Ni vet, man är snal mot sig själv. Jag är snal mot mig själv. Förutom när det gäller kläder. Da kan jag hitta en extra tjugo överallt. Jag har inget nyarslöfte men i ar ska jag sluta spendera sa jävla mycket pengar pa kläder. Det är sa onödigt och angesten är ett faktum när jag öppnar min garderob och kläderna ramlar ut. Eller när jag räknar mina skor och inser att det handlar om 100 par skor. Och jag har säkert lika manga hemma i Sverige. Dekadent to say the least. 
 
Nej. Nu maste jag ta mig i kragen.
 
 
Good shit. Borde alla ha hemma. 
 
Puss

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0