Bra dagar

Jag gillar bra dagar. Den senaste tiden har det varit lite färre bra dagar. Men idag har varit en bra dag. Pa morgonen kämpade jag med mina demoner. De är fortfarande närvarande men jag tar sma steg. En dag kommer de att försvinna. Jag far bara inte ge upp. Maste verkligen lära mig att övning i sma portioner faktiskt hjälper. Inte alltid huvudet före, allt eller inget, planera tio ar i framtiden för att undvika möjliga katastrofer. Men som sagt, sakta men säkert, ett steg och sen ett till. Förutom en kamp med mina demoner har jag gjort müsli, bakat efterrätt till mitt svenska middagssällskap som ska hälsa pa mig imorgon, joggat med min Patrick i ett väder som kändes som var och skurat golven. 
 
Det har varit en bra dag. 
 
 
Le Müsli
 
 
 
Förberedelser till morgondagens efterrätt. Men jag kan inte avslöja vad det är. Tror att efterrätter upplevs godare när det är en överraskning. 
 
Ater ett inlägg om ingenting. Roligt. Kanske. Nu ska jag börja förbereda maten. Ove den snyltaren, kommer som vanligt pa middag. Bade idag och imorgon. Fast jag gillar att Ove är här.
 
Puss och ha en fin kväll. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0