z'morge

Jag älskar mat. Det är sa roligt och gott och förgyller varje dag. Tycker jag. Jag har däremot väldigt svart för att äta pa morgonen. Behöver typ tva timmar, vilket leder till att dagar som idag, när jag maste vara i Bern halv nio, ofta slutar med en croissiant och en latte. Men eftersom att jag inte har kunnat sova och gick upp klockan fem sa sitter jag faktiskt och äter frukost nu. Klapp pa axeln till mig. 
 
 
Det kanske ser ut som världens trakigaste frukost. Men det är sa gott. Tänk hur gott det kan vara med knäckebröd och avokado. Sa ingen croissaint idag! Nej nu ska jag fixa till mig sa att jag inte skrämmer livet ur min 8.30 date.
 
Hej. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0