Komma iväg

Maste lära mig att "komma iväg". Ni vet, typ. Nej, nu gar jag och tränar. Nu. It will do me good. Ofta sa blir det typ, snart, ska bara (typ som Alfons) städa lite. Fixa det. Svart att komma igang. Sätta i växeln liksom. kbk. Sa nu ska jag ga och träna. Hur jävligt och tungt det känns att komma iväg. Patrick far bli min motivation. Han har klivit upp klockan fem tva ganger den här veckan. En gang för en joggingtur och en gang för cykling i garaget. Viking. Nu ska jag ocksa vara viking. Och klockan är ju faktiskt inte fem. Den är kvart över atta. Avsluta med en Eminemlat. Min favorit. Fran första skivan. Bra att träna till. Lite gangstrig. Bra.
 
https://www.youtube.com/watch?v=x9ioCNVQMlY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0