Obloggig

Känner mig obloggig. Det kanske är för att det är pluggtid och jag är sa jävla skoltrött. Känns som att allt jag pluggar bara försvinner igen. Kommer inte ihag.
 
Men jag gick och handlade idag och ville bara meddela alla hundägare att hundar ska vara i koppel. Jag är lite halvrädd för hundar och gillar inte när stora hundar kommer och snufsar, nufsar och hoppar. Ha era jävla hundar i koppel. Eller se till att de inte kommer fram till mig. Jag är inte intresserad. Jag tycker inte att hundar är roliga, intressanta eller söta. Sa tvinga inte pa mig din hund pa mig. 
 
Det var det jag ville säga. Jävla hundar som springer lösa till höger och vänster. Nu ska jag fortsätta plugga innan det blir kaffe och danceaerobic med Sue. Long time. No see. Ska bli roligt.
 
Hej och kom ihag att ha koppel pa din hund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0