Ska bli bättre pa att blogga..

...men jag sitter liksom och skriver D-uppsats sa jag har svart att hitta motivation och nagot intressant att skriva om. Men igar sa lämnade jag faktiskt datan och mina illegitima uppgifter och självförtroende hemma. Jag, Helen och Bam tog en langpromenad. Upp till vart "hemberg" som man har här i Schweiz. Högsta berget i the surrounding liksom. I tre hela timmar var vi ute i det fina vädret. Bra träning. Gick käpprätt uppat. Och Bam skötte sig. Allt som oftast. 
 
 
Skinande sol. Tva stolta svenskar. Malet var tornet som man ser i bakgrunden. Det ser inte ut som att det är jättehögt beläget. Men det var det. Eller jättehögt är kanske en överdrift. För en schweizare iaf. 
 
 
 
Sa jäkla fint alltsa. En riktigt bra eftermiddag. Tack Helen. Och Bam.
 
 
När jag kom hem gjorde jag superlunch pa rester. Durumbröd med bacon, tomat, rödlök och ost. Sa nedrans gott. Supertisdagen var dock inte färdig där. Efter en middag pa restern fran gardagens pumpasoppalunch drog jag iväg till den stora staden. Starbucks och bio med Helen och Cissi väntade. 
 
 
Fika pa starbucks. Jag tog en brownie. Tyckte inte den var sa god. Som jag känner varje gang jag fikar pa starbucks. Ska sluta äta sötsaker där. Hur som. Efter starbucksen blev det "12 yrs a slave". Riktigt bra film. Men hemskt. Man kan liksom inte beskriva den pa nagot annat sätt. Men satte verkligen saker i perspektiv. Som t.ex. att Hen-debatten känns mer irrelevant än nagonsin.
 
Sa var det med det. 
 
Hej. 

 
 




Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag gillar när du bloggar! Om stort och smått. Bara ett ord här och där ger ju någon slags närvaro när det är så svårt att få till Skype och liknande.

Jag gillar även era Sverigeprydda kläder.


Svar: Ok. Da ska jag börja blogga mer. Även om the small stuff.
Rebecca

2014-01-29 @ 08:55:05
URL: http://www.fagraste.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0