Sofia säger..

...att man även kan skriva om smasaker pa bloggen. Sa nu gör jag det. Tog mig iväg till gymmet. Maste komma ihag den här känslan. Hur skönt det är att träna. Och känslan efterat. Det är ju sa skönt! Aja, det var egentligen inte det jag ville skriva om utan när jag var pa gymmet sa var det en tjej som verkligen fick mig att fundera.
 
 
Hon tränade i keps. Och jag kunde inte tänka pa nagot annat än "varför" hon tränade i keps. Jag funderade och funderade och funderade. Och funderar fortfarande. Jag kom fram till följande möjliga förklaringar.
1). Hon börjar bli flintskallig.
2). Hon är optimist och tänkte att solen kanske skulle titta fram. Det var väldigt, väldigt mulet och gratt men om solen tittar fram sa blir man faktiskt bländad när man är pa crosstrainern. Men sedan gick hon och kände lite pa olika maskiner pa gymmet och behöll kepsen pa. Sa möjligheten till sol känns inte jättetrovärdig. 
3). Hon har mjäll. Keps kanske hjälper da.
4). Hon fryser. Men det känns som att en mössa hade varit bättre. 
 
Mer alternativa förklaringar har jag inte längre. Väldigt konfunderande tycker jag. Tänk vilka tankar en keps kan aktivera. 
 
 

 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag vet: Hon tycker att hon var häftig. Sportig kanske tillochmed.

2014-01-30 @ 22:39:57
URL: http://www.fagraste.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0