2.5 mil

Igar sprang jag och Helen 2.5 mil. En spott i havet för madam Kaufmann. Det längsta jag sprungit...nagonsin. När jag vaknade pa morgonen var jag rätt opepp. Det regnade. Spöregnade. Men skam den som ger upp. Cykeln till Helen. En runda pa 2.5 mil. Cykla  hem. Vi konstaterade att vi är bra träningspartners. Helen kanske bara säger sa:-) men jag känner iaf att jag gärna tränar mer med Helen. 
 
Det gick väldigt bra. Vi tog det lugnt och kunde prata i princip hela vägen. Ibland tog vi en tyst minut för att aterhämta oss. Vi hade tva dipp, pa tva olika tidpunkter sa vi kunde peppa varandra. Jag är verkligen förvanad över hur lätt det gick. Kul att se att träning ger resultat. 
 
Cyklade sedan hem fran Helen, huttrande som en naken höna. Trött. Träffade en Patrick som även han hade sprungit 2.5 mil. Kom även hem till ett nystädat kök och framförallt kylskap, sa han är bra han. Väldigt bra. Bade jag och P konstaterade att den här lördagen kunde ha potential till att bli den bästa pa länge. Lunch och en eftermiddagsnap stod pa schemat. I love eftermiddagsnappar. 
 
Duschar bara för att upptäcka att jag har världens tova i haret. Det kanske later som en petitess men jag kan säga sahär. Det blev ingen nap och det tog tre timmar för mig att fa ut tovan. FYY FAAAN. Fortfarande en bra eftermiddag men sa jävla irriterande. Alltsa, att en tova i haret kan vara sa illa är nytt för mig.
 
Pa kvällen begav sig the awesome three in till stan för middag pa papa joes. Efter 40 min väntan ringde jag en annan restaurang för att fraga om de hade bord. Det hade dom. Patrick tyckte att det nästan är pa gränsen till att ringa och beställa en pizza till en restaurang när man ringer och beställer bord i en restaurang, till en annan restaurang. Men alltsa, fyrtio minuter väntan. Nej tack. Blev ett bra avslut pa lördagen och allt i allo, en bra lördag. Herregud vad jag är stolt över oss. 2.5 mil. Det är inte alla som kan springa sa langt. En bättre lördag helt enkelt.
 
Nej, nu ska jag hoppa pa Patrick och sitta och betrakta var Bonsai som vi köpte i fredags
 
Ha en underbar lördag allihopa och till alla er som var pa volleybollen igar, jag hoppas att ni inte lider för mkt idag!:-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0