Back in life...for half a day

Resan hem till andra hemma gick smidigt. Träffade en kille som bodde i Kungsängen pa planet sa tiden bara flög förbi. När jag flög hem tittade solen fram för första gangen sedan jag kom till Sverige. Typiskt min tur. Som tur var akte jag till ett soligt Schweiz. Inte. Det pissregnade. En snäll pojkvän mötte upp mig vid taget och agerade väskbärare. Tur att jag har en sadan stark PV. Det är händigt:-). 
 
Den sista kvällen i Schweden spenderades med familjen. Vi tittade självklart pa matchen. Vilken match! Synd att inte Schweiz gick vidare men schweizarna verkar vara nöjda. Det var en bra match och besvikelsen har lagt sig lite. 
 
 
Pappa var glad. Men det var innan matchen var slut. Fast han var glad efter matchen. Men kanske inte lika glad. 
 
 
Jag slängde ihop en rabarberpaj för att "fira" min hemresa. Världens enklaste men kanske världens godaste efterrätt. 
 
Tiden gick snabbt och nu sitter jag här hemma. Fick med mig tva mattor hem som jag redan har invigt. Jag visste att Patten förmodligen inte skulle gilla dom men jag tänkte att, köper jag inga mattor, blir det aldrig nagra mattor. Dom fick rätt bra betyg, för att vara Patten. Han sa: Dom stör mig inte iaf. Sa det är helt okej. Jag tycker det blev bra. Lite färg skadar aldrig.
 
 
 
Jag är nöjd. Nej nu maste jag gitta. Haller pa att packa inför London baby. Imorgon drar jag. Breath and let's go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0