Livia Emma

Det har visst hänt ngt kom jag på. Cissi fick en liten dotter igår. Hon och Marc har hållit könet hemligt men vi trodde alla att det skulle bli en kille av olika anledningar. Jag var förvisso inte lika säker som de andra. Hur som,  igår kom som sagt lilla Livia Emma och idag hälsade jag och Katten på den nya, fina familjen. 
 
 
Inte ens en dag. Den minsta bebisen jag sett. 
 
 
Samlade runt krubban. Stolt mamma och pappa plus mamma soon to be. Efter besöket njöt Katten och jag av en pizza i solen. 
 
Massa grattis Cissi och Marc till ert mirakel. Hon är så underbart fin. Nu börjar ert nya liv som en enhet på tre delar. Ni är en väldigt fin familj. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Menar du katten eller Patten? :)

Svar: Katten=Catrine;-)
Rebecca

2014-07-16 @ 21:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0