London baby

Genom aren har jag varit lite fran och till i London. Hade pojkvän där ett tag och da akte jag skyttetrafik mellan lektionerna pa gymnasiet och Welwyn Garden City. Sen flyttade ju jag och Soof dit och efter det har det blivit ngra besök för att hälsa pa alla de jag left behind. Tog en trip down London lane och hittade massa bilder. Här har ni pärlorna fran ngra av aren och gangerna i London.
 
Första tiden som engelskboende. 
 
Fett snygga tjejer. Vet inte riktigt vart vi är, men förmodligen i typ Pin Green där vi bodde. Världens mest deprimerande ställe. Men kul hade vi eller hur Soof? Gratisdrickakvällar pa jumpin jaks och billig bio pa tisdagar. 
 
 
 
Köket i Pin Green. Upplyftande. Kanske förstaerligt att vi drog till Londön istället? Var ju tvungen att färga om mitt strawberry blonde. Var sisadär tio ar före min tid:-). 
 
Pin Green höll i tre veckor och sedan tog vi vart pick och pack och drog till London istället. 
 
 
Utekväll med jobbet. Bild pa Dave och mig. Vi var inte sa mycket fest. Väldigt lite fest. Och sa sma var vi.
 
 
 
Svunna tider som londonbor. Men det blev ett par besök till efter det. Här 2006 med Sofia och Emelie (som inte är med pa bild)
 
 
 
Jag och Fia pa aterbesök i London. Eller ska jag säga Köttbullen och Fia?
 
2009 var jag där och hälsade pa min australienska kompis Jemila.
 
 
Vi mötte upp gamla jobbkollegor. Dave och John. Det blev galet.
 
 
 
 
Och saklart 2012 med min kära Patrick. 
 
 
 
Lyckades fa en bild pa huset där vi bodde. Alltsa när jag och Soof bodde i London. Visst är det färgglatt?
 
Oh, gosh what memories? Jag och Sofia pratade samtidigt som jag skrev det här inlägget. Vi har varit i London sa manga ganger att vi har tappat räkningen. När var det? Hur sag vi ut da? Vad gjorde vi? Ska verkligen sätta mig ner och skriva ner en tidslinje. Fa lite struktur. Men en sak vet jag. Nu drar jag och Helen till London. 2014 var aret när vi akte pa semester tillsammans. För första gangen. Sedan vi träffades 2007. Helt sjukt. Men nu drar vi. WoooHoooo!
 
 
Watch out bitches, we are on our way!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Underbart!

2014-07-04 @ 10:06:27
URL: http://www.fagraste.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0