Please God forgive me for I have sinned

Många vet det,  många vet det inte,  men min last,  ni vet det där man gör men man inte är superstolt över,  är TRHO..låter det inte bekant?  Det är programmet "the real housewives of". Jag har blivit expert.  Jag har koll på alla husfruar,  om det är Theresa från New Jersey eller Lisa från BH. Jag vet allt,  har sett alla avsnitt och det värsta av allt,  jag läser deras bloggar på Bravo. Patetiskt men det är min största last så det känns okej.  Har du aldrig kollat på TRHO och känner dej nyfiken,  Beverly Hills tycker jag är bäst. Mkt bråk,  skandaler och intriger. Aja,  nu har jag skrivit min confession. Dags att fortsätta mitt oglamourösa men desto lyckligare liv. Någonting man absolut "lär sig" av att kolla pp TRHO är att (för mkt) pengar inte leder till ett lyckligare liv, snarare tvärtom. 
 
Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0