Underbara sommar, underbara sol, underbara torsdag, underbara Helen

Torsdagen var definitivt en battre torsdag. Jag borjade morgonen med en 15 km springrunda. Flög fram och kände mig positiv inför mitt maraton som jag ska springa. Efter det träffade jag Helen för sol och bad vid Wylerbad. Det ar en utav de absoluta basta sakerna med Bern pa sommaren. Alla gratisbad. Och det allra finaste typ, ligger bara ett stenkast fran oss. Forst kom Patten (inte Katten Sofia:-)) och at lunch med mej. Han jobbar namligen fem minuter ifran badet. Efter det kom min finaste Helen, for lite jordgubbar och tjejsnack. Alltsa, jag maste bara kora ett sidospar har och skriva att Helen, du ar sa himla underbar och utan dej hade inte Schweiz varit detsamma. En del av hem har ar du och jag ar saker pa att var vanskap is forever. Sa slut med smorandet. 
 
Pa kvallen traffades vi igen och drack rosevin pa Helens balle och at delikat middag (tacos). Mkt bra torsdag. Idag beger vi oss (jag och Patten) upp till husberget har i Bern for festival. Lineupen idag ar "right up my street" med John Butler Trio, Kodaline (har ni aldrig hort Kodaline, hit your spotify up! Sjukt bra), the Kooks och sa kanske mindre min grej, Prodigy. Everlast ska spela ocksa kom jag pa. Jag som gammalt inbitet Eminemfan far inte tycka om honom men har lyssnat pa hans musik de senaste dagarna och jag maste saga, nicht schlecht:-). 
 
 
Glad selfie pa "stranden"
 
 
Jag bevisar for Helen att jag visst kan sta i brygga. Hon klarade inte av det fast jag tror att det beror pa dalig teknik och inget annat. Hon ar ju precis som jag en liten Terminator. Dessutom ar det inte svart att sta i brygga.
 
 
Fick en bild fran vara kompisar som var uppe pa Gurten redan igar. Jag tror att det ar campingplatsen. Men som ni ser sa ar vadret wunderbra. Patten var sa rolig igar. Jag visade vad jag skulle ha pa mig och han ba: alltsa du ar sa rolig. For mig ar det viktigt att vara funktionell. For dej ar det viktigt att vara snygg. Eeeeh ja? Thank you for stating the obvious. Varfor vara funktionell nar man kan vara snygg liksom:-)? Nej horrni, har blir inga barn gjorda. Nu ska jag och Puttefnask ata engelsk frukost och dricka screwdrivers. Var redo for instgrambombning. I ar skiter jag i att numrera bilderna. Det blev validgt konfunderande. 
 
Hej

Kommentarer
Postat av: Catrine

Så du hoppade Bloody Mary till frukost ändå? ;)
LOVE U ❤️

2014-07-18 @ 13:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0