Bloggentorken

Jo, jag har bloggtorka. Jag vet att bloggen har ekat tom. Ska bli bättre! Promise. Men i pluggtider sa upplever jag inte sa mycket och da händer det inte sa mkt. Men vad är det som har hänt?
 
* Jag har anmält mig till schweiziska tjejmilen nästa söndag. Jag maste börja träna inför Jungfrau pa riktigt.
 
* Helen har kommit hem! Igar at vi middag tillsammans. Oh, how I missed her
 
*Jag har lärt mig att e är basen för den naturliga logaritmen. Beteckningen för den naturliga logaritmen av tal x är In (x) och basen är ungefär lika med 2,71828.
 
* Jag har bokat en resa till Sverige. Midsommar i Sverige ohoooooj
 
* Hängt med Bamse medan Patten och Bamses husse har cyklat tusenmiljoner mil runt hela Schweiz (vättern är runt hörnet)
 
* Jag ska även passa Bam fr.o.m fredag och ungefär tio dagar framat. Mysiga grejer.
 
* Som vanligt grillat ungefär fem dagar i veckan. Sa nedrans mysigt.
 
* Bokat att en resa till London med Helen. Den tredje Juli drar vi. Can`t wait. 
 
* Och sist, men inte minst. Farsan F fyller ar idag. Sa jag passar pa att gratta honom. 
 
Grattis pappeli! Du är världens absolut bästa pappa!
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0