Burn

And we gonna let it burn. Igår var det dags för en long overdue renuion med my girls. Som vanligt kunde inte alla, men vi var en skara på fem personer som träffades för middag hos kakan i jakan Lina, vin, fridhemsplan, spyan, donken och hemramling runt sexsnåret. Riktigt bra kväll.
 
 
Från höger har vi Renen, som ska få sin andra lilla krabat om ungefär en månad. Hon åkte hem efter middagen, vem kan klandra henne? Sen har vi Elina den Fina som tappade/blev av med sin mobil på spyan. Jäkligt synd att folk inte vet skillnaden på ditt och mitt. Och sen längst till höger har vi Lina, vår hostess with the mostess för kvällen. Och tånagelmålare. 
 
 
Till vänster ser ni mig köra mina bästa moves. I`m home bitches! Till höger ser ni min Fia. Världens bästa Fia. 
 
 
Svårt att ta en selfie. Everything was a blur. Men suddigt är bra. Som vanligt hade vi en riktigt rolig och galen kväll med mkt dans och galenheter. Det var en lycklig tjej som somnade raklång med kläderna på i Sofias säng på Gullmars. 
 
 
 
We don't wanna leave, no. We just wanna be right now (right), r-r-right now
And what we see is everybody's on the floor acting crazy, getting loco 'til the lights out
Music's on, I'm waking up, we fight the fire, then we burn it up
And it's over now, we got the love, there's no sleeping now, no sleeping now, no sleeping

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0