Ojojoj

Har statistikprov nästa vecka. Klarar jag det sa har jag klarat alla obligatoriska prov och är därmed säker pa en master of science. I Schweiz kan man ju fortfarande flyga tills absolut sista provet. Men klarar du de obligatoriska föreläsningarna sa är du "klar". Sa jag är nervös, matte är verkligen inte min starka sida. Multipa Regressioner, modererade regressioner, logistiska regressioner, multi-level analysis, factor analysis och structure equation modeling. Visst later det intressant?:-). Skämt asido, jag tycker att det är svinkul, men det är som sagt inte min starka sida. Har nu i nästan en veckas tid skrivit pa min "fusklapp" som man far ta med sig och kolla vad litet jag kan skriva!
 
 
Ni kanske inte tycker att jag skriver sa litet. Eller sa fint för den delen. Men kolla här da!
 
 
Alltsa. Ett A4. Det är att skriva litet. 
 
Sa, ett onödigt inlägg om att skriva litet. Vet inte om det är en bra eller en dalig egenskap. Time will tell:-). 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0