Wha gween peeeps?

Nu har jag äntligen tid att skriva in my bloog. Min resa till Cheese började väl sådär med ett tungt huvud och ett borttappat bagage. Den vänliga kvinnan på andra sidan disken sa att det alltid hände när det kom människor från Danmark. Så då vet jag det. Aldrig mera ett mellanstop in Kopenhagen. Planerna inför midsommar var en fest i typisk midsommaranda, men kroppen och själen sa nej. Dessutom kom mitt bagage runt fem på midsommarafton, så innan dess fick jag ha en plastsäck på mig. Känns inte som att jag hade passat in på midsommarfirandet. Men, jag hann med lite kvalitetstid med den finaste Fian i världen. Vi gick upp till IP och kollade in midsommarfirandet där. Vi kommer nog inte att gå dit igen.
 
Efter det blev det silllunch med fint sällskap bestående av familj och vänner. Som vanligt dukade de upp för fest. Fast silllunch är rätt värdelöst när man inte tycker om sill. Eller öl. Eller snaps. 
 
 
Jag håller med Katrin Zytriomirerska eller vad fan hon heter. Man ska räkna med att det är dålig väder på midsommar. För då är det braiga vädret som kanske inträffar vart tionde år bara en bonus. För midsommar i år var allt annat än varm. I tell you. 
 
 
Innan jag åkte till Sverige så hämtade jag upp mitt nya headband i Zurich. Det är en tjejkompis till mig som har startat ett eget företag och idag kan hon leva på sina smycken. Jag kände verkligen att jag ville stötta henne och dessutom, har jag blivit ett fan av headbands. Me likte it alot. Jag gillade lite mindre att hennes dotter spillde kaffe över hela mig. Innan jag skulle flyga. Men jag har ju redan nämnt att resan hem inte var den bästa, exactly.
 
Midsommarkvällen spenderades med Tobias och Sarah med vänner. Tobias är alltså min kära bror och Sarah är hans flickvän och sambo. De köpte hus för tre månader sen så det blev bra firerier där. Grillning såklart, what else?
 
 
 
Happy people, god mat och kallt väder. Men det är midsommar det. Resten av tiden har jag hängt med Sofia och mina föräldrar. Det tar vi sen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0