International foods

Äntligen en pluggdag med flow. Finally. Lyckades lyssna pa en statistikföreläsning (hjälp!) och skriva en hel del pa min D-uppsats. Snart är jag klar med teoridelen och det är dags för SPSS och statistiska analyser. Jag ska bl.a. räkna en modererad mediation. De ni! Det är förvisso ingenting egentligen, da min föredetta chef och hon som hjälper mig, vill att jag ska räkna en multilevel analys. Hell no säger jag. Hur som, hann även med en liten springtur. 11.8 km för att vara exakt.
 
 
Fett sexig tjej. You can call me the tomato om ni vill. Gone with the wind fabulous som husfruarna fran Atlanta skulle säga. 
 
Till middag körde vi opretentiöst med plockmat fran europas alla hörn.
 
  
Bruschettas som är italienskt, likasa oliverna som är direktimporterade fran Italien by myself, italiensk salami och italiensk prosciutto.
 
Selleri och gurkstänger fran Schweiz. Vitlöksdipp fran Estrella. Namnamnam. A variation of kex, även dessa fran Sweden. Köpta pa IKEA här i Ostland. 
 
 
Och självklart, schweizisk ost. Saint Christoph, en rahmweichkäse och min personliga favorit. Greyezer, som är en hartkäse. Inte för nybörjare. Vi tog en mild version, men den luktade ända som mina fötter efter en joggingtur. Not for everybody. Men jag älskarn. Och sedan en frischkäse saklart. Färskost med gräslök. Fran Danmark. Gott, gott, gott! Vi tittade även pa the book tief, shit vilken bra film. Kan verkligen rekommendera den! Bade jag och Patrick grät som sma baaaaarn. Sa om ni inte vet vad ni ska se pa bio, ga och se den!
 
Sa, nu räcker det.
 
Kram
 

Greyerzer





Kommentarer
Postat av: Eva-Maria

Alltså ooooost!!! Löjligt gott. Tänk att få gå till en delibutik i Schweiz, himmelriket.

Puss

2014-03-15 @ 21:18:56
URL: http://evamariasoderberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0