Jag bakar bullar. Har nämligen bjudit över grannen för kaffe och bullar

Igar hade jag finfint besök. Helen och Sophia var här och drack te och skvallrade. Helen tog med sig knullbull(ar). Jag kallar dem sa eftersom att hon bakade dem för att hennes manliga granne skulle komma över för kaffe och bullar. Det lät sa snuskigt. Men det var ett väldigt rumsrent möte tydligen. Kallar det knullbull(ar) ända. 
 
 
Helen hade gjort finfina bullar. Underbart goda. Hon hade aldrig gjort bullar förut, eller om det var länge sedan, kommer inte ihag. Sa jag tror att hon har en liten kanelbulle gen för de var jättefina och supergoda.
 
 
Ett smygfota pa fina Fia som i sommar ska lämna oss för den nordiska stjärnan. Men än sa länge är hon fortfarande kvar. Tack för en supertrevlig kväll ladies!
 
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0