Pimp up my hallway

Försökte fa igang ett projekt med olika ramar i min hall. Men eftersom att mina kompisar är värdelösa (Sofia, Sara, Erika, Malin och Emelie, ni behöver inte ta at er!) och aldrig skickar nagra ramar, sa bestämde jag mig för att annat projekt. Att jag ska hänga upp mina instagram ar. Det är ocksa roligt. Sa nu hänger Instagramaret 2013 pa hallväggen. 
 
 
 
 
Rolig grej. Vill däremot understryka att om ni har en fin bild pa er själva och en ram som skriker ni, sa är ni fortfarande varmt välkomna att skicka dom till mig.
 
Puss


Kommentarer
Postat av: Sophia

Vilken rolig ide! Màste göra nàgot liknande med alla bilder. Fàr se hela väggen ikväll :) Puss

2014-03-27 @ 11:59:54
URL: http://sophiamolin.blogg.se
Postat av: Eva-Maria

Åh vad dålig jag är som missat detta :/

Svar: Nej, men E-M. Det är du inte alls! Dessutom gar det fortfarande bra att skicka:-). Och du är inte den enda. Jag är nöjd med instagramaret ocksa. Och där är ju alla som jag tycker sa mkt om ocksa med:-)
Rebecca

2014-03-28 @ 13:29:24
URL: http://evamariasoderberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0