Springapp

Alltsa, jag behöver verkligen en app som trackar hur jag springer. Först hade jag runkeeper och var fett onöjd för att GPSen inte fungerade och att den inte trackade som den skulle. Jag laddade ner endomondo och var galet nöjd de första tva gangerna. Igar tänkte jag att, nu jävlar och sa var jag ute och sprang i en och en halv timme. När jag kommer tillbaka säger Appjäveln att jag har sprungit 10 km. Hörredu, glöm det. Jag ma vara langsom men jag är ingen sköldpadda. Ngn som har ett tips pa en bra springapp? Gillade verkligen endomondo och tycker att det är nedrans synd att det inte funkar. Kollade hur den hade trackat mig och enligt appen tar jag väldigt mycket genvägar. Vilket jag inte gör. I need new app. What to do?
 
Got 99 problems and my app is one. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0