Sverige ohoj

Idag ska Puttefnask och jag bege oss mot nordligare breddgrader. Som vanligt är schemat fullspäckat men det ska bli wunderbra att komma hem. Vi ska till Uppsala pa äventyrsbad och träffa en tjej som jag lärde känna här i Schweiz. En jättefin Sofia. Vi ska in till stan och hänga. Ett musembesök kanske? Jag ska äntligen fa se Tobias nya hus och hänga med honom och hans Sarah. Jag ska självklart träffa mamma och pappa. Svart att undvika dem eftersom att vi ska bo där. Vi ska jassa, sadesa! Jag ska träffa de allra finaste vännerna i hela världen, en annan Sofia (min Sofia som jag säger här i Schweiz. Sofia, känn dej ägd!), Eva-Maria, Lina, Elina, Emilie och Josephine. Renen saknar vi tyvärr eftersom att hon spelar Allan Ballan och är i USA:-). Hon kommer att vara med oss i vara tankar. Jag kommer även att fa träffa E-Ms lilla Gry som har blivit sa stor och Jossans senaste produkt, Sigge. Liten och sööt. Vi ska även fira min fina mormor, som ma vara dement pa alla sätt och vis men som trots allt fyller hela attio ar. 
 
Det ska bli underbart att fa komma hem. Dock sa lämnar jag ett soligt Schweiz och aker mot kallt och ratt. Som tur är sa ska det bli daligt väder här ocksa:-)
 
 
Gardagens lunch. Linne och skor utan strumpor. Kan jag ha samma outfit imorgon i Sverige mantro?
 
Igar kväll sa blev jag bjuden pa finfin middag av Helen som (äntligen!) har kommit hem fran Sverige. Hon bjöd pa kyckling som var väldigt good och en finfin efterrätt. Du kan laga mat kompis!
 
 
Kolla vad fin hon är. Min Helen (du kan ocksa känna dej ägd! Vem fan är den där Rebecca:-)?
 
Nej, nu är det dags att rulla vidare. Jag ska träna, handla, föreläsning, plugga statistik och sedan flyyyyga iväg. 
 
Puss heej



Kommentarer
Postat av: Sofia

Linne och skor utan strumpor till lunch? ;p

Välkomna hit, ska bli fint att se dig!

Svar: Smartass;-). Förvanad att du aldrig hört talas om den dieten? Trodde Sverige var "the country of diets:-)". Puss
Rebecca

2014-03-19 @ 08:09:30
Postat av: Eva-Maria

Välkommen HEM!!!!

2014-03-20 @ 09:59:27
URL: http://evamariasoderberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0