To cheap to be sensible

Ni vet Sunes Sommar? Kommer ni ihag när Anna kommer in pa sjukhuset och berättar för pappa Rudolf att det hade blivit billigare att aka till Grekland än pa husvagnssemester efter att hon har räknat in var det kostade att betala fönstret som Hakan tog sönder och sjukhusräkningarna som maste betalas efter att mamma Karin körde pa pappa Rudolf? Kommer ni ihag? Jag känner mig som Rudolf. Stupidly cheap. Jag betalade 500 kronor för frisörbesöket fran helvetet. Sedan betalade jag 600 kr för en schweizisk frisör att aterställa skatboet (och klippa det ÄNNU kortare) plus 200 kronor för toningen som jag köpte med mig fran Sverige. Jag räknar däremot bara 100 kronor eftersom att jag inte använder bada pa samma gang. Da kommer jag fram till det ringa priset av 1200 kronor. Fortfarande inte jättedyrt men mycket mer än 500 och innehallar ett jäkla massa flängande fram och tillbaka.
 
Hur som, här är jag. I nytt har och ny färg. Nöjd med toningen, även fast skillnaden inte är radikal och framförallt inte pa bilderna. Men nu är den historian avslutad. Tror att jag ska kontakta Rudolf. Sa vi kan ta en kaffe tillsammans och prata om vara snalfiaskon. 
 
 
 
Jag och selfies är obviously inte en bra kombination. I cannot do. Vet inte om det beror pa mina korta armar. Kanske det. Det är iaf större skillnad pa färgen pa mitt har i verkligheten än pa bilden. Men sa ser det ut iaf.
 
Nu ska jag till en kompis för lite balkongvin i solen.
 
Hejs svejs.


Kommentarer
Postat av: Eva-Maria

Söööt! Puss på dig Rudolf😘jag är också snål, ibland dumsnål😂

2014-03-29 @ 21:28:07
URL: http://evamariasoderberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0