Våren är här..for sure

Att jogga i tischa. Det är vår för mig. Patrick och jag sprang en ny runda i fredags. Jag hade en dålig dag och det var tungt. Rundan var längre än vår gamla,  dock mkt plattare. Idag körde jag den igen. Musik i öronen,  sol i ögonen och energi i benen. Idag gick det bra. Har länge varit orolig för att jag är fett långsam. Har inte alls varit snabb. Idag kunde jag bekräfta att det låg på alla uppförsbackar. Dom jäklarna. Idag sprang jag 11.5 km på 67 min. Det känns okej. Eller nej, det känns skitbra. Jag är inte jättesnabb men jag är nöjd och det är 6 månader kvar till Jungfrun. Jag ska upp på det där jävla berget. Punkt. Patrick kallar mig världens minsta terminator och idag kändes det så. Tänk att mina korta ben, om jag var en hund hade jag ju lätt varit en tax, ska springa ett maraton. Hej utmaning!  Aja skit i det. Nu ska jag koncentrera mig på TRHOA. 
 
Tjupp.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0