Wanna be me?

Nej, skulle inte tro det. Jag är sa skoltrött sa jag haller pa att fa krupp. Men snart aker jag till Sverige och sedan är det inte lang tid kvar till var USA resa. Sa jag försöker motivera mig med det. Och, sa ska vi ju pa Justin Timberlake konserten. Det ska bli fina grejer. 
 
 
Igar satt jag pa bibblan och pluggade statistik. Sista statistikkursen e-v-e-r! Vilket kanske är en motivation i sig. Men jag är inget mattesnille och redan nu är jag orolig för provet. Tänk om jag inte skulle klara provet. Och sedan inte omprovet. Da aker jag ut. Med huvudet före. Efter sex ars pluggande. Hej depression! Nej, nu ska jag inte mala fan pa väggen. Provet ska klaras. With flying colours. Och sedan aldrig mera statistik!
 
 
Världens finaste Patrick gjorde mig pa bättre humör och överraskade med tonfisk. Jag älskar tonfisk men äter det aldrig. Det är väldigt dyrt i Schweiz. 200 kr kostade det för tva tonfiskfileér. Vad kostar det i Sverige? Jag har faktiskt ingen aning, men det är waay over our budget. Hur som helst, sa var det en fin överraskning att bli bjuden pa lite vardagslyx. Nu ska jag till skolan och sedan ska jag faktiskt göra nagot som jag inte har gjort pa väldigt länge, träna. Mitt knä är inte hundra procent men jag ska ställa mig pa crosstrainern och köra skiten ur mig. Det bara spritter i benen pa mig. Jag har ju faktiskt ett maraton framför mig.
 
Det var det. Tjupp. 

 

 

Kommentarer
Postat av: Elina

Hualigen! Det där ser inte ett dugg skoj ut, men jag håller tummarna för dig. Har du klarat sex år kommer du med största sannolikhet fixa den där tentan galant också. Heja heja! Puss

Svar: Haha. Ja, jag vet att du feel me! Och tack för motivationen. Det ska nog ga vägen! Snart ses vi...puuuusssss
Rebecca

2014-03-05 @ 22:27:50
URL: http://www.elinawahlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0