Ibland maste man förändra sig

Ni vet hur man har gamla vanor som man aldrig bryter? Och sen finns det vanor eller snarare principer som man aldrig bryter men som man inte längre följer och därför borde fundera pa att ändra sina principer. En "princip" jag har haft är att inte beställa fotoalbum online utan att sätta in dem själv (old school ni vet!) för att jag har tyckt att det är finare och personligare. Efter fem ar av icke-album görande bestämde jag mig för att ändra mig och beställa ett album online. Det blev jättebra och jag är jättenöjd. Det är inte riktigt samma sak som att göra ett själv men det är bättre än att inte ha nagot alls. You know what I mean? 
 
 
 
Man ser inte riktigt pa bilderna hur stort albumet är men det är fett stort och jag är fett nöjd. Bra grejer. Lite svammel innan pluggandet maste börja. 
 
Puss


Kommentarer
Postat av: Sophia

Du fàr gärna tipsa om vart du beställde denna bok, màste ta tag i massa bilder. Jag är exakt som du, vill göra för hand men insett att tiden inte finns o sjukt mkt bilder... Ha en härlig vecka sà ses vi när vi är tillbaka fràn Italy :D Puss!

2014-05-27 @ 14:55:21
URL: http://sophiamolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0