Ojämn bloggare...that`s moi!

Sitter och drömmer om nästa resa. Man far liksom mersmak pa världen när man är ute och reser. En dröm som jag har är att bestiga kilimanjaro. Fatta vad häftigt! Bestiga Kilimanjaro (man behöver inte klättra:-)!) och sedan fortsätta med safari och avsluta med en vecka sol,- och badsemester. Herregud var härligt! Malet är att göra resan när jag fyller trettio (vilket är om ett och ett halvt ar) sa jag maste börja spara nu för det är inte billitgt folks!
 
Onödigt inlägg men jajja. Vi syns snart igen. Ska bli en bättre bloggare.
 
Hej.
 
 
Först upp för det lilla berget....
 
...för att sedan hänga i Mombasa. Jag var där när jag var sju. Kommer inte ihag sa mkt. Jag vill aka nuuuuu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0