Sa mycket att berätta men sa lite tid

Hemma i Ost. Efter en lang resa och en kort natt sa är vi äntligen hemma igen. Det finns sa mkt att berätta men jag tar det lite i omgangar. Och med bilder. Men idag sa maste jag ta shoppingdelen. Eftersom att jag har packat upp. Eller haller pa iaf.
 
 
Sa manga bargains att jag blir helt snurrig. Vi börjar med skorna. Jag är en lucky girl som har sma fötter. Jag fick med mig sex par skor hem. Hade Patten velat ta med sig sex par hem, hade han varit tvungen att köpa en till resväska eftersom att hans skor tar feeett mkt plats. Det gör inte mina. Jag gjorde riktiga bargains. En annan positiv sak med att ha sma fötter är att man kan ha barnskor. Och de är billigare än vuxerskor. Sa tva par converse för trehundrafemtio kronor, för bada. Saaay whaat! Men det bästa är mina air max 90 som jag äntligen har kunnat köpa. De kostar 1500 här i Schweiz och det är för mkt tycker jag, för ett par skor som inte har ngn funktion alls. Men för 500 kronor sa tog jag dem sofort. Galet nöjd. Köpte även ett par LEVIS byxor. LEVIS har ju ngt de kallar curve ID med tre olika modeller av samma byxa och som är anpassade efter kroppsform: slight, demi och bold curve. I affären ville de mäta mig och självklart fick de det. Men jag sa redan innan, ni far gärna mäta mig men jag är säker pa att jag är en bold. Smal midja och en stor rumpa. Visade sig att jag var mellan demi och bold. Men när jag provade byxorna var bold mycket bättre. Sa det blev ett par bold. Sa jävla sköna. Perfekt för min kropp. Jag köpte massa John Frieda shampoon. Det roliga är att de är rätt dyra här. Och i Sverige ocksa. Ni vet, de där totally blonde bl.a. I USA är de galet billiga. Alltsa även för amerikaner. Typ ett lagbudgetmärke. Konstigt att det är sa dyrt här hemma. Hur som, jag gillar märket sa jag drog med mig ett par flaskor hem för trettio kronor per flaska. Sen köpte jag massa annat, en keps, ett par jumpsuits, lite kläder fran wallmart, en väska och den största bomben, en whiskey. Har aldrig gillat ngn avec sa när Patten tar fram Hennesseyn sa brukar jag halla mig til kaffe. Ren alkohol är ofta alldeles för stark för mig, framförallt whiskey, hell no skulle jag dricka den rent. Men alltsa, den här är heelt underbar. Med smak av honung. Kan verkligen rekommendera den till alla. Sa den ska jag smutta pa i sommar i trädgarden. 
 
 
Det blev självklart ett besök pa VS. En ny superfin BH i turkos och en ny svart. Den gamla slängdes i papperskorgen. Massa trosor och världens sötaste bikini. Den är rosa och sa hänger det liksom över tyg över brösten. Kan inte förklara bättre men den är fin. Micket glad. 
 
 
Och sa unnade jag mig även en pedikyr. Fran och med nu ska jag verkligen ta hand om mina fötter bättre. Det är sa himla fint med öppna skor. Nej nu maste jag fortsätta packa upp och plugga.
 
Pa aterseende. 

 

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva-Maria

Åååå vilka fina saker du har köpt!!! Materiell glädje ;) puss

2014-05-07 @ 16:44:10
URL: http://evamariasoderberg.blogspot.com
Postat av: Eva-Maria

Åååå vilka fina saker du har köpt!!! Materiell glädje ;) puss

Svar: Ja, ibland sa är materiell glädje inte fy skam!
Rebecca

2014-05-07 @ 16:44:10
URL: http://evamariasoderberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0