The gag reflex

Jag varnar redan nu för att detta inlägg kan framkalla "gag reflexes" sa om du vill undvika det. Sluta läsa...nu. Till dej som fortfarande läser. Det här inlägget är tillägnat min bästa kompis och min livskamrat, Patrick. Idag, för trettiofyra ar sedan, föddes nämligen den lilla kille, som en dag skulle bli det vackraste i mitt liv. Vart förhallande har varit en berg,- och dalbana fran dag ett. Men vi har tagit oss igenom allt och idag känns det som att vi är starkare än nagonsin. När vi träffades sa blev det vadslagning om hur länge vi skulle vara tillsammans, jag tror att det längsta som nagon gissade pa var en manad. Och här är vi. Sex ar plus senare och we are still going strong. Jag har haft en sadan tur att jag far ha en sadan fin människa i mitt liv. Som jag älskar och som älskar mig. Vi är varandras motsatser men vi kompletterar varandra otroligt bra. Patrick, jag älskar dej mer än allt annat. Du är det viktigaste i mitt liv och en stor inspiration för mig. Kan du tänka dig att vi har varit tillsammans sa länge? Upplevt sa mycket tillsammans? Och vi har fortfarande manga ar kvar att uppleva ännu mer äventyr. Jag hoppas att du far en underbar födelsedag. Grattis mitt Puttefnask pa din dag!
 
 
Idag fyller den här lilla killen 34 ar. Vem hade trott att du skulle växa upp och bli sa bra som du blev?:-)
 
 
 
 
 
Sa nu ska jag ga och hoppa i sängen sa att du vaknar. Du kan inte sova hela dagen. Trots att du fyller ar:-)
 
När jag hörde den här laten tänkte jag pa dej pa en gang. 
https://www.youtube.com/watch?v=an4ySOlsUMY
 
Hej. 



Kommentarer
Postat av: Em

Grattis Patrik på din 34 årsdag och till att ha fångat en pangbrud!

Den som får "gag-reflexes" över det här fina inlägget kan gå och dra något gammalt över sig. Kärlek ska hyllas och spridas!

Ps vilken söt bebis han var :) ds

2014-05-19 @ 07:50:35
URL: http://evamariasoderberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0