Walk of fame

Jo. En liten kort historia om Los Angeles och the walk of fame. Patten har varit i Los Angeles och hade helst velat skippa hela grejen. Tyckte inte det var nagot speciellt. Och stjärnona. Ingenting att se. Men, ni vet, man vill själv se och bestämma. Och man kan inte missa stjärnorna. Vi bodde pa ett superlyxigt hotell och medan Patrick lämnade bilen till parkeringskillen sprang jag iväg till närmaste kiosk för en cola zero (jag är beroende!). Kom tillbaka. Upp till rummet. Installerar oss och vi gar ut pa balkongen varpa Patrick fragar:
 
- Sa vad tyckte du nu da?
- Om vada? Hotellet? Fint men inte värt dom pengarna.
- Nej, jag menar mer stjärnorna.
Eeeeh tänker jag och ser fragande pa Patrick.
- Du gick ju ner till Hollywood Boulevard. Da gick du ju pa stjärnona. 
Eeeeeehhh.
- Kolla där. Patrick pekar fran balkongen. Tatsächlich. Stjärnor.
Summan av kardemumman. The walk of fame är ingenting speciellt. Du märker inte ens att du gar pa stjärnorna. 

Det var det. Hej.
 
 
Now. Aware of the stars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0