Girls night in

Helgen är här. Vi startade helgen med en typiskt svensk tjejkväll. Vi rullade fram pizzadagen, vispade ihop dippen, tog fram finchipsskalarna, hällde ut chokladen pa bordet och laddade upp med filmer. 
 
 
Självklart var Ove med. Ingen tjejkväll utan Ove. Vi började kvällen med ett varsitt glas vin (som i slutet av kvällen var tom. Flaskan alltsa). 
 
 
Tjejen som jag/vi ser alldles för sällan tittade förbi. Lena. Som synes har Lena en väldigt spännande tid framför sig. Det är alltsa ingen ölmage ni ser pa sportläraren utan en liten bebis som ligger och bakar. Det är ett par spännande manader som väntar för Lena. En liten kille ska det bli. 
 
 
Det slutade med att vi hoppade filmen. När man träffas sa sällan finns det mkt att ta igen. Helen har ju antagit livet som student och Lena är ju som tidigare nämnt, gravid och har även lite andra spännande framtidsplaner. Sa det fanns mkt att prata om.
 
 
Bra tjejer och igar kändes Sverige lite närmare. Framförallt genom den fullproppade magen som gick och lade sig. Runt halv ett ramlade även en salongsberusad Patrick hem fran en kväll i Lausanne. 
 
Idag blire D-uppsatsskrivande. Det är tungt. Mina första tva hypoteser blev signifikanta. De tva efterföljande blev inte det, vilket gör att resten av hypoteserna inte kan testas. Känner mig lite förvirrad om hur jag ska göra. 
 
Det löser sej. Aaaa juste, sen ska jag pa body pump ocksa.
 
Puuussss
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Trevligt! Hade också velat va me. :)

Svar: Ah det hade varit himlans trevligt tycker jaaag!
Rebecca

2014-10-04 @ 09:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0