Oväntat (och ovelat besök)

Nej, inte oväntat besök som i Gevalia reklamen. Mer ovelat besök. Sa langt ifran Gevaliareklamen man kan komma. Sofia borde sluta läsa nu. For your own sake giiirl, som Ylva i paradise hotel skulle säga.
 
Igar kväll när vi släckte ljuset och Patrick som vanligt  lag och höll om mig hände det. Plötsligt hör jag honom halvskrika: - Vad var det där? - Vad var det där? Han hoppar upp ur sängen och fortsätter - Rebecca, get up, get up! Patrick, som i vanliga fall aldrig far panik, verkligen aldrig och alltid är lugn som en filbunke star och viftar i mörkret. Jag hoppar ur sängen (skrapar upp baksidan pa mitt ben i paniken) och skriker: Patrick vad fan är det? och han bara: Vad fan var det där? Tänder lampan och kollar pa sängen. Jag kollar pa honom. Fragande. Sen sag jag DEN. En stor jävla spindel som hade tänkt dela säng med oss under natten. Han hade klättrat pa Patricks axel och det var sa han hade känt det. 
 
Tror ni att det var lätt att sova efter det? Nej. Det kändes som att det var spindlar överallt. Maj good. Alltsa, riktigt obehagligt. Och det var verkligen en stor spindel. Ni vet en sandär spindel som man skulle kunna typ grilla och äta om man var ute i öknen utan mat. Och typ bli mätt pa den. Fy fan säger jag bara. 
 
Spindel, när du far ovelat besök.
 
Hej.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Uuiuu, finns det större spindlar i Schweiz än i Sverige? Hoppas det för jag vill aldrig se en spindel man kan grilla.

Svar: Du läste en da alltsa! Jag kanske överdrev en aning. En san spindel kan du säkert träffa pa i Sverige:-). Men det var mindre trevligt. Blä!
Rebecca

2014-10-01 @ 07:35:18
Postat av: Sophia

Du màste skriva direkt vad detta handlar om!! Verkar vara en skräck hos fler Sofia.... Fy fan! Skulle aldrig kunna somna om :( Kryper i hela kroppen. Hoppas dock ni fick lite sömn sà du är laddad för dag 1! Kram

2014-10-01 @ 10:18:26
URL: http://sophiamolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0