Babyshower, semester och forsta September

Igar var det babyshower hemma hos Ewa for dottern Emilie som ska bli mamma ungefar den tioende September. Vad spannande det ska bli! Ewa hade lagat massa goda bakverk och Emilie sken av lycka for det som komma skall. Och jag fick traffa det finaste tjejganget i varlden. Alla samlade. Alla forutom Sofia som ar en lyxlirare pa semester. Dom ar sa fina. Mina tjejer. Och deras barn ar sa fina. Jag glomde tyvarr min mobil dvs. min kamera hemma men lanar bilder av http://evamariasoderberg.blogspot.se/
 
 
 
The woman of the hour, Emilie. Snart ska Emilie bli mamma. Storhet.
 
 
Mamma och blivande mormor Ewa hade bakat fina bakverk. Minipavlovas, kladdkakecupcakes och massa annat underbart gott.
 
 
Sjalvklart som sig bor, var det aven sma gaster med pa showern. Lilla Gry som ville vara med och oppna paket, Alvin och Pelle. Inte pa bild men valdigt narvarandra ar smattingarna, Svante och Sigge.
 
 
Hann med lite catching up with my girls. Ni ar sa fina, ni har sa fina barn och ni ar sa jakla bra. Aterigen ett stort grattis till Emilie och Jogge till lilla bebis!
 
Nar jag kom hem somnade jag som en stock. Var sa nedrans trott. Nar jag vaknade fick jag reda pa att vi (Patrick) antligen har bokat var solsemester. I mitten av September beger vi oss till Agia Napa. Egentligen vill jag inte aka till samma stalle igen, men Cypern har absolut storst solchans i September (dessutom tror jag att regnet kom nar du var dar Sofia:)?). Trots att jag har varit i Agia Napa tre ganger sa var senaste gangen for ungefar tio ar sedan. Mycket har sakert andrats. Och vi bor nu inte mitt i Agia Napa dar gasterna sover pa dagarna och lever pa natterna. Vi bor lite utanfor, precis vid stranden. En km till centrum. En helt annan resa pa en mycket bekant plats. Ska bli kul att utforska Cypern och Agia Napa. Ska aven bli kul att ga ner for gatorna som jag sa val kanner till. Och allt detta med den finaste manniskan jag vet, min Patrick.
 
 
 
Det som kommer att vara vart hotell. Jag langtar med varje del av min kropp. Sommaren i Schweiz bjod inte pa sol sa det ska bli underbart att bara fa sola och bada. 
 
Hej hopp, dags att borja dagen i en till solig dag i Sverige. 
 
Kram
 

Kommentarer
Postat av: Eva-Maria

Tack gumman! Du är fin du med <3 Så mysigt att hinna ses en stund. Får prata mer i veckan. Och vad härligt med solsemester. Cypern brukar ju leverera sol och bad. PUSS

2014-09-01 @ 09:14:29
URL: http://evamariasoderberg.blogspot.com
Postat av: Ewa

Tacka rara du för att du kom och delade denna dag med Emilie och oss andra. Tror jag glömde att tacka dig för den fina chokladen, tack tack!

2014-09-01 @ 13:10:09
URL: http://ewapettsson.blogspot,com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0