Extraknack och grillkvall

Tjaba!
Igar gastspelade jag pa mamma och pappas jobb. De hade en catering till smyginvigningen av Kungsangens nya kulturhus och jag fick da aran att hjalpa till. Jag sager bara, riktigt fint ar det darinne. Jag hoppas att de investerade massor med pengar, var valinvesterade och att kulturhuset blir valbesokt. Var iaf kul att jobba lite. 
 
 
Jag tog mitt jobb som snittansvarig pa allra storsta allvar.
 
 
Massa folk fast mindre an det var anmalt. Allting gick jattebra och folk verkade vara noja och glada. Pappa var iaf glad som man ser pa bilden. Som tack for hjalpen fick jag gratis middag pa golfen. Det var arets sista grillkvall sa det passade perfekt. Restaurangen var fullsmockad och det var kul.
 
 
Tyvarr tog jag inga bilder forutom pa mitt sallskap, apotekaren Martin som kom och halsade pa. Det var iaf bra stamning forutom att trubaduren kanske var lite for hogljudd. Bra kvall hur som helst.
 
Nu ska jag springa en mil runt djurgarden. Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0