I`m not a gadget girl...

..men eftersom att jag ska springa ett maraton borde jag ha köpt ett pulsur för länge sen. Eller som jag känner nu blir det nog bara ett halvmaraton innan de tar ut mig, men ni fattar vad jag menar. Med hjälp fran Patrick beställde jag idag en klocka. Vi brakade lite eftersom att vi har lite olika uppfattningar om vad som är viktigt. Jag tycker att det är viktigt att den är snygg t.ex. Det tycker Patten är mindre viktigt. Men med tanke pa att jag vill ha en klocka med inbyggd gps sa hade jag inte använt klockan till vardags ända. Den blir sa bultig. Och stor. Fast vid närmare eftertanke hade jag inte använt till vardags oavsett. Men tillslut kom vi överrens om vilken klocka jag skulle köpa och Patten är t.o.m lite avundsjuk. Det kändes viktigt att han tyckte klockan var bra eftersom att han har mer koll än vad jag har. Efter mkt framochtillbaka blev det den här.
 
 Nu hoppas jag pa att den hinner fram tills pa lördag. I`m happy. Ska bli kul att leka med klockan lite. 
 
Hej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0