Tre dagar kvar

Inte bra grejer. Var ute och sprang igar. 14 km pa 1.5 h. Inte bra. Med en snittpuls, och det här är inget skämt, pa 190. Jag antar att jag har en hög puls generellt da de flesta inte skulle kunna springa sa länge med den pulsen. Men det ser verkligen inte bra ut. Fan ocksa. Johan berättade för mig att flygning ofta har ett inflytande, negativt. Sa en liten del kanske är det. Dessutom at jag inga kolhydrater igar och det var svinvarmt. Pa lördag sa kommer det att vara jävligt knappt och varje faktor kommer att spela in.
 
Gällande dieten. Johan rekommenderade oss att ta en dag till utan kolhydrater. Jag gick med pa tills ikväll. Jag drömde om spagetti och köttefärsas inatt. Efter en dag utan kolhydrater. Patrick satt och muttrade vid frukosten idag och undrade var brödet var. Hallelujah för kolhydrater säger jag. Ikväll blire carbonara.
 
Det var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0